Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar betalt och skickar spårbart. Jag tror att du rätt snabbt och enkelt ser hur du ska göra när du börjar lägga upp en annons !Ni som säljer på Tradera:
Hur skickar ni varan. Mot något slags förskott, eller tar ni betalt i förhand och skickar sårbart? Funderar på vad jag ska skriva om det i annonserna, och hur andra brukar göra .
Har inte sålt där på tio år tror jag.
Väljer av de fraktalternativ som finns när man skapar annonsen. Oftast spårbar frakt från postnord, alltid betalning i förskott.Ni som säljer på Tradera:
Hur skickar ni varan. Mot något slags förskott, eller tar ni betalt i förhand och skickar sårbart? Funderar på vad jag ska skriva om det i annonserna, och hur andra brukar göra .
Har inte sålt där på tio år tror jag.
Ja, du anger vilken frakt du erbjuder när du skapar annonsen. Du får en massa alternativ där du kan välja mest lämplig. Sen när saken är såld så väljer köparen och du kan fixa frakt i appen, supersmidigt!@Hedblomster @Magnum Tack! Aha de har visst moderniserat sig lite sen jag sålde sist...
Kanske borde kollat deras info först med andra ord.
Så det står alltså redan i annonsen vilket man erbjuder?
Japp. Du behöver i princip inte göra nånting när din vara är såld, allt sker med automatik.Så det står alltså redan i annonsen vilket man erbjuder?