Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja var kan man göra det? Det är inga exklusivare märken men fina och välvårdade i lite större storlek. Jag vill skänka pengarna till en speciell fond/organisation som inte har egna butiker.
Nu & då kände jag inte till så där kanske är värt att prova. Tack för tipset. Jag hade bespetsat mig på Återbruket i Skarpnäck men när jag skulle åka iväg läste jag på deras hemsida att de ska sluta sälja kläder och inte tar emot längre.Nu & då på Norrtullsgatan kanske skiljer sig lite, så där kanske du kan prova. Annars är väl Tradera ett alternativ?
Judits på Hornsgatan är det enda jag känner till. Har du provat googla "second hand + kommission"?
Annars kanske @tornblomma vet något ställe.![]()
Judiths verkar inte ta emot vad som helst är min uppfattning när jag tittar på deras hemsida. Mina kläder är ju inga speciella märken eller tidsperiod. Jag är nöjd bara jag hittar någon jag kan sälja genom, spelar ingen roll att det inte blir många kronor.
Kan du inte lägga ut alla på annons i ett "paket"? Så slipper du sälja plaggen ett och ett. Har du facebook så finns grupper där för stora storlekar.Judiths verkar inte ta emot vad som helst är min uppfattning när jag tittar på deras hemsida. Mina kläder är ju inga speciella märken eller tidsperiod. Jag är nöjd bara jag hittar någon jag kan sälja genom, spelar ingen roll att det inte blir många kronor.
Känns "jobbigt" att annonsera ut dem av någon anledning. Inte för arbetets skull dock, det räds jag inte. Men jag vill helst att en köpare ska se, känna, prova och fatta tycke "live". Det är en bortgången släktings kläder och "projektet" är även en del av sorgearbetet för mig.Kan du inte lägga ut alla på annons i ett "paket"? Så slipper du sälja plaggen ett och ett. Har du facebook så finns grupper där för stora storlekar.
Ja, det kanske tom kunde vara lite kul med en sådan loppis! Glada människor och fint väder är det ju såklart alla bakluckeloppisdagarJag förstår att det känns jobbigt.
Men bakluckeloppis kanske vore något, som du skrev tidigare?
Kanske finns det någon som kan hjälpa dig med det. Eller ni kan vara två som står på loppis med era saker och hjälps åt, blir inte lika personligt då.
Hade jag bott på samma ort så hade jag ställt upp. Det är roligt att vara två, och vem har inte en massa bråte att bli av med?Ja, det kanske tom kunde vara lite kul med en sådan loppis! Glada människor och fint väder är det ju såklart alla bakluckeloppisdagarJag har en hel del saker jag behöver sälja av så det kanske inte vore så dumt att ta med mig alla kläder på ett sådant äventyr också.
Judits på Hornsgatan är det enda jag känner till. Har du provat googla "second hand + kommission"?
Annars kanske @tornblomma vet något ställe.![]()