Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ponny på foder, visste inte att varken ponny eller hans ägare levde innan jag fick mail av ägaren... Jag har också läst en hel del historier här på Buke, och varje gång känner jag mig lika glad över att denna ponnyn har en vettig ägare och att jag får ha ponnyn och allting fungerar bra.
Jag har sagt till några stycken som bor långt bort att dem kan fåha honom på foder i en månad, sen måste dem ha bestämt sig. Eftersom dom har svårt att komma flera gånger. Det bästa vore ju så klart någon i närheten
Jag har sagt till några stycken som bor långt bort att dem kan fåha honom på foder i en månad, sen måste dem ha bestämt sig. Eftersom dom har svårt att komma flera gånger. Det bästa vore ju så klart någon i närheten
Ursäkta alla dumma frågor haha
Men en tjej har frågat om jag kan veterinärbesiktiga honom innan hon kommer. Brukar man göra så?
För känns ju dumt om jag gör en nu, men så vill hon inte ha honom och så vill nästa vara med på en och så får jag bekosta två? Eller funkar det inte så kanske haha?