Sälja eller slänga?

MissFideli

Trådstartare
Detta är ingen annons, bara en undran!

Jag ska ju flytta från min älskade lägenhet och den nya är inte i samma stil. Har mina fönsterbord som inte alls passar i nya lägenheten. Frågan är om det är nån idé att lägga ut dom på annons, eller om man ska slänga dom? Det är ett kapat matbord som är ommålat och i princip måttanpassade efter dessa fönster. Kan nån annan ha användning av dessa utan att ha fönster i samma mått eller är det lika bra att slänga? Dom är ju inte lika smidiga som vanliga halvmånebord och kan inte stå själva vilket gör mig fundersam på om det kanske är bäst att slänga dom i alla fall.

20671753.jpg

Sv: Sälja eller slänga?

Sätt ut dem på annons på blocket, det finns säkert ett intresse för så fina bord!

sälj =).. dom såg ju jättefint ut :laugh: allt verkar ju dessutom gå att sälja nu förtiden.

OT...

Jag har ofta läst dina inlägg med glädje men nu har jag missat nåt väsentligt, vart ska du flytta? Följde dina inlägg om Märsta och andra Stockholmsförorter , vad blev det?

OT...

Jag har ofta läst dina inlägg med glädje men nu har jag missat nåt väsentligt, vart ska du flytta? Följde dina inlägg om Märsta och andra Stockholmsförorter , vad blev det?

Det blir Tyresö, har hittat en andrahandslägenhet där som jag flyttar till första helgen i maj :)

Men inte ska du väl göra dig av med dem. Även om du inte tycker att de passar in i den nya lägenheten så är ju det ändå ett andrahandsboende. Nästa lägenhet kanske är ett boende där du tycker att halvmåneborden passar in som handen i handsken.

Oj, vad spännande! Lycka till med både jobb och ortsbytet, det är nyttigt att förnya sig mellan varven och få nya intryck i lagom mängd.

Men inte ska du väl göra dig av med dem. Även om du inte tycker att de passar in i den nya lägenheten så är ju det ändå ett andrahandsboende. Nästa lägenhet kanske är ett boende där du tycker att halvmåneborden passar in som handen i handsken.

Jag har inte plats. Den nya är mindre och utan förråd, jag kan inte samla på mig saker bara för att. Dessutom är det nog rätt kört för mig att få en lägenhet i Sthlm i gammal stil. Gör jag det så får jag tillverka nya.

Oj, vad spännande! Lycka till med både jobb och ortsbytet, det är nyttigt att förnya sig mellan varven och få nya intryck i lagom mängd.

Tack :bow:
Det ska nog gå bra, även om jag har ångest och panik om vartannat nu. Men dte blir nog bättre när jag väl är på plats.

Jag tror också att dom är lättsålda!

Det är väldigt inne med litet ovanligare typer av inredningsdetaljer just nu.

/KT

Får du inte tag i nån köpare så brukar väl secondhandaffärer ofta vara intresserade av möbler. På såna affärer finns ju dessutom ofta lite mer "annorlunda" möbler.:)

Lämna dem till Röda Korset eller nån loppis eller vadsomhelst annars!
Onödigt att slänga nåt som är så fint! :)

Det går ju bara om nästa vill ha dom. Men det är ju lätt att göra nya, så det kvittar för min del.

Liknande trådar

Äldre Jag tror att vi precis har varit med om den absoluta höjden av idioti i bostadssammanhang! Dottern har precis blivit sambo och flyttat...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 902
Senast: tanten
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 414
Senast: pews1972
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 842
Övr. Katt Jag ska flytta till en lägenhet i ett hyfsat tätbebyggt område, men med skog och åker alldeles inpå knuten (ca 50 meter bort). Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 438
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025