B
BonnieS
Jag har vanligtvis 4st katter, två hanar och två honor. Men nu i somras så fick båda honorna ungar och nu springer det katter överallt tycker jag. Den ena honan fick 8st kattungar och den andra 7st. De är utekatter fast går man ut så har man minst 5 katter efter sig och det är jäkligt jobbigt när man ska rida och sånt för de följer efter.
Jag hade tänkt sälja kattungarna men de har blivit så fästa vid varandra och jag har inte riktigt vågat chansa då jag vet att min ena hona blev typ deprimerad och letade/skrek efter två kattungar jag sålde förra sommaren, hon höll på tills vintern alltså i ett halvår och sen gav hon upp. Men jag kan ju inte ha hur många katter som helst!
Några tips eller får jag heltenkelt ha hur många katter som helst??
Jag hade ju kunnat ge dem till grannarna men då kommer kattungarna ändå komma tillbaka ju till min gård och vi är tillbaka på ruta ett.
Jag hade tänkt sälja kattungarna men de har blivit så fästa vid varandra och jag har inte riktigt vågat chansa då jag vet att min ena hona blev typ deprimerad och letade/skrek efter två kattungar jag sålde förra sommaren, hon höll på tills vintern alltså i ett halvår och sen gav hon upp. Men jag kan ju inte ha hur många katter som helst!
Några tips eller får jag heltenkelt ha hur många katter som helst??
Jag hade ju kunnat ge dem till grannarna men då kommer kattungarna ändå komma tillbaka ju till min gård och vi är tillbaka på ruta ett.