G
Galathea
Inspirerad av "Ironiska annonser" på Gnägg kom jag på att det vore ju kul att ha på hund med. Så "sälj" era hundar på ett tjusigt sätt, använd gärna bilder för att understryka era säljargument. 
Jag kan börja:
Snäll afghanhane säljes. 1 år gammal. Behöver mycket mat för att hålla vikten, men köp ett billigt foder på ica så behöver det inte bli så dyrt. Han matvägrar ändå för det mesta. Äter dock gärna bäddar och dyl. Inte jobbig, kan gå i koppel. Något selektiv hörsel när han är lös, dock max en timme till att försöka fånga honom. Jagar gärna allt som rör sig, kanske kan han fixa middagen åt er?
Möblerar gärna om och gillar att inreda i hemmet.
Väluppfostrad. Stjäl aldrig mat.
Bör dock förvaras långt ifrån havet då han tenderar att byta skepnad till något monsterlikt då. OBS! Händer sällan!!!
Lättskött päls.
Gör sig extra bra i skog och mark.
Säljes endast på grund av bristande intresse, pälsallergi och att ung
na lovade att gå ut med den men snabbt ledsnade. Pris: 15 kronor.
Jag kan börja:
Snäll afghanhane säljes. 1 år gammal. Behöver mycket mat för att hålla vikten, men köp ett billigt foder på ica så behöver det inte bli så dyrt. Han matvägrar ändå för det mesta. Äter dock gärna bäddar och dyl. Inte jobbig, kan gå i koppel. Något selektiv hörsel när han är lös, dock max en timme till att försöka fånga honom. Jagar gärna allt som rör sig, kanske kan han fixa middagen åt er?
Möblerar gärna om och gillar att inreda i hemmet.

Väluppfostrad. Stjäl aldrig mat.

Bör dock förvaras långt ifrån havet då han tenderar att byta skepnad till något monsterlikt då. OBS! Händer sällan!!!

Lättskött päls.

Gör sig extra bra i skog och mark.

Säljes endast på grund av bristande intresse, pälsallergi och att ung