Saknaden är stor ikväll...

K

Kalinsi

...ikväll har tårarna kommit igen... Samtidigt som jag kan le åt fina minnen
som dyker upp i tankarna. Kaisa var och är min speciella lilla
flicka och hon har gjort ett enormt intryck på mig. Lilla gumman!
I lite utav terapisyfte gjorde jag denna video ikväll...ha på ljudet när ni
tittar...

http://www.youtube.com/watch?v=PJ4-xD0fJFw

Kaisa var en pigg och glad English Toy Terrier flicka som drabbades
av lymfkörtelcancer...

Sv: Saknaden är stor ikväll...

Åh, Kalinsi, vad vackert..!! Den första bilden där hon ligger i solstrålarna på golvet inomhus är JÄTTEFIN, gör nåt extra av den!

Jag upphör aldrig att förundras och glädjas över att så små varelser kan göra så stort intryck i folks liv! Vilken lycka att få vara så högt älskad, om så bara i några få korta år...

Skickar en extra tanke till dig ikväll!!!!!

Milene

Vilken fin film du gjort! Jag hoppas att du har många lyckliga minnen till bilderna och filmen. Det syns att kärleken är ömsesidig.
Kram till dig!

Usch vad sorgligt, jag saknar också min lilla tax som vi fick ta bort pga diskbråck förra våren. Det var tungt! Och det är fortfarande tungt ibland. Jag orkade inte kolla på filmen , blir så blödig..:(

Vilken jätte fin film på en jätte vacker hund :love:
Var nästan lite som att se min ena hund i en annan skepnad, speciellt första halvan av filmen, de hade lika uttryck...

Förstår att saknaden är stor :( *krama om*

:cry: fy vilken vacker video! Tänker på dig... Bland det värsta som finns är ju att förlora en livskamrat...

Liknande trådar

K
Övr. Hund Idag har jag gjort en film till min underbara English Toy Terrier flicka Kaisa som vandrade vidare till andra sidan alldeles för tidigt...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: Kalinsi
·
K
Övr. Hund Jag måste få skriva av mig lite. Stundvis gör det så förbaskat ont inombords och tårarna kommer, först några sen fler och fler och...
2
Svar
25
· Visningar
2 481
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka