säkerhetsväst för juniorer

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

munckiis

jag har precis fått reda på att tr har anlagt en ny regel om att alla ponnyryttare och juniorer måste bära obligatorisk säkerhetsväst vid hopptävling.reglen kommer att ändras 2008. Är det en annan som har fåt reda på detta eller kommer jag vakna upp ur denna mardröm??!!:eek::eek: kommer det barar gälla i dom högre klasserna eller kommer dom tvinga på varje litet barn på en lokal hopptävling en säkerhetsväst?!jag tycker det är en helt sjuk konstig regel och att tr har gått till överdrift...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 113
Senast: fio
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka