Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att säga att någon "har en diagnos" när det uppenbarligen inte finns någon diagnos. Vad som finns är en misstanke om att personen skulle få en diagnos om hen bedömdes av någon som har kompetens att göra det. Eftersom "en diagnos" kan vara precis vad som helst så säger det inte ens någonting. Varför inte bara säga t ex "jag tror att hen har ett neuropsykiatriskt funktionshinder" om det är vad man tror?

Dom hade ju en bur där dom släppte ner folk samtidigt som dom matade hajar intill buren

Så nån hajturism och turism i allmänhet? men jag har sett typ 5 minuter av programmet så jag gissar bara

Och @mandalaki

Jag tänkte inte på om det var turism. Pappan är ju hajforskare så jag trodde att burarna handlade om det.

Det stör mig att det verkar som om man får se så mycket av barnens känsloutbrott i det programmet

Liksom det är inte kul för nån??

Man kan kommentera det kort bara låta dom säga något om att det är jobbigt ibland eftersom si och så och sen gå vidare

Bara låt ungarna va

Jag tror att det där är väldigt clearat med alls inblandade. Med tanke på hur nära filmteamet får komma så har säkert deltagarna fått förhandstitta.

Jag har aldrig haft sönder en display under alla de år jag har haft en iPhone. Nu har jag lyckats få spricka i både iPaden och iPhonen inom loppet av två veckor. :rage:

Tjejer/kvinnor som berättar för vem som än orkar höra på att de "Aaaaaaabsolut inte kan umgås med andra tjejer för det är såååå mycket drama och jag kan baaaaaara umgås med killar!"

En f.d. kollega pratade jämt om att hon minsann inte kunde jobba med andra tjejer på sin avdelning för det funkade ju bara inte. :banghead:

Jag har by the way aldrig hört en kille säga att han inte kan umgås med andra killar men motsatsen är desto vanligare. :banghead:

Tjejer/kvinnor som berättar för vem som än orkar höra på att de "Aaaaaaabsolut inte kan umgås med andra tjejer för det är såååå mycket drama och jag kan baaaaaara umgås med killar!"

En f.d. kollega pratade jämt om att hon minsann inte kunde jobba med andra tjejer på sin avdelning för det funkade ju bara inte. :banghead:

Jag har by the way aldrig hört en kille säga att han inte kan umgås med andra killar men motsatsen är desto vanligare. :banghead:
Hur gammal är du?

Det retar mig också.
Jag föredrar kvinnor framför män oftast.

Det är jättevanligt här på Buke. :down:

Tv3 kör en trailer för Händig man sökes. Alltså en dejtingsåpa där tre kvinnor ska paras ihop med händiga män.

Nästa säsong blir förmodligen Huslig kvinna sökes. :grin:

Hur fan är detta möjligt? Hur kan vi ha ett samhällsklimat där det är okej?

Backlash :arghh:

Senast ändrad:
Jag står mig på ( med hänvisning till religionstråden) att ingen smart människa har räknat ut vad som händer när vi dör.
Så jäkla trist att inte veta, det är ju den största frågan ever.
(Eller ännu värre) Om någon har räknat ut det, berättar det för alla andra. Och ingen tror på det :eek:
:arghh: (För vem skulle tro på en sån historia???)
Det stör jag mig på. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka