Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har också en sån, det är väldigt praktiskt och enkel att flytta runt utan att vara för lätt i vikt (så att den riskerar att kana på isen, gå sönder enkelt osv).Vi har Ikeas pall BEKVÄM. kanske inte så säker men fungerar bra.
Vad har ni för pall vid tex uppsittning?
Jag har helgjutna pallar i hårdplast. De tål att hästarna trampar på dom, de är stadiga och hästarna kan inte fastna i de. Mina står ute och på vintern blir det såklart is på dom (och de kan bli hala) om de inte står under tak men då brukar jag ta in de en natt för att tina av. Efter att ha sett ett antal hästar som fastnat i tex Ikeas pall vill jag helst använda säkra pallar, speciellt till unghästar och stökiga hästar. Mina pallar är visserligen dyra men väl värda sina kronor!
Jag har två halvpallar (små lastpallar i trä) med gummimatta fastspikat på. Står stadigt och är i lagom höjd! Går dock inte flytta på men står inte ivägen vid stallväggen.Vad har ni för pall vid tex uppsittning?
Vi har också en helgjuten på vårt stall, känns jättetrygg. Skall kolla imorgon var den är inköpt.Nyfiken, vad är det för pall du har? Går den att få tag på i Sverige?![]()
Vi har också en helgjuten på vårt stall, känns jättetrygg. Skall kolla imorgon var den är inköpt.