Saker ni köpt som inte riktigt stämmer med bild/beskrivning

Könshår som skulle vara äkta. Visade sig vara fejk. Kunde inte färga det eller något öht. Och det luktade plast av det. När jag skrev ett mail om det svarade de med att jag skulle sända håret på prov till dom -betala 400:- för detta-.. :@

Det här känns som en bra punkt att återgå till ämnet.

Först tänkte jag berätta om min 21-dagars aktivering av mitt DNA jag köpt på Zoeland, som bara tycks ha aktiverat min kredit, men så slog det mig att min erfarenhet av kinesiska fabriksarbetare är att våra latinska boksäver inte betyder mer för dem än vad en random symbol betyder för oss.
Så att de kommer i fel ordning - eller hamnar upp-å-ner, eller bak-å-fram när tillfälle ges - är lika sannolikt som att vi i hastigheten skulle sortera cirkel, fyrkant, triangel, våg felaktigt.

Så då säger jag det istället, och ber er låta bli att kommentera min första tanke.

Senast ändrad:
Försvinner pengarna snabbare då än om den blivit aktiverad? :)
Ju aktivare kund man är på Zoeland, desto bättre cashflow får man på sitt lönekonto.

Det här känns som en bra punkt att återgå till könshåret.
Jag gillar verkligen @Cirice's avatars min, då hon berättar om det för oss, lite lätt (och knappt märkbart ostadigt) efterminglande efter nyårsfestligheten.

Fullkomligt OT men...
Tack @Cirice för dagens riktiga asgarv :rofl::rofl::rofl::bow:
Tack även till övriga som spunnit vidare, mina tårar rinner ner för kinderna :laugh::bow:
Det här var precis vad jag behövde idag!! :bow::heart
:laugh: Vi får inte glömma att tacka Fleksy (tagentbordsappen)!

Till de som läste inlägget med en viss förhoppning och snabb besvikelse har jag glädjande nyheter:
Fake-Pubic-Hair-Human-font-b-Body-b-font-Hair-Private-Use-Silicone-dolls-Swiss-Lace.jpg
'bara' 500:-! :laugh::angel:
Ser ju otroligt äkta ut också. Gillar att den är lite hjärtformad...

:banghead:

Nu råkar det vara så att det kinesiska skriftspråket har 2 delar, kinesiska tecken och pinyin vilket är tecknets stavning med latinska bokstäver.
Pinyin används bla när man skriver på datorer,mobiler etc.

Jag kan inte komma över hur roligt det här är, dels att "det skulle vara äkta" men att det "luktar plast" :laugh::laugh::laugh: Topp 10 på buke right there tror jag! @Cirice Tack för dagens skratt :D
:laugh: Kom ihåg var ni läste det först! Om en snar framtid släpps säkert en vetenskaplig artikel gällande korrelationen mellan könshår-doften och ett lyckligt och långt förhållande. Människan kommer delas upp mellan de med mer jordig lukt, kemisk, sötsur och så plastisarna.

En plastis och en jordis blir t.ex katastrof. :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar