Säker hästverksamhet

vippan

Trådstartare
Ett av försäkringsbolagen har något som heter "säker hästverksamhet". Är det någon som är med i det? Vad tycker ni? Bra -dåligt? Överdrivet? Toppen?
Är det mest större ställen som är med i "säker hästverksamhet"?
Håller på med stallbygge och bygger då efter dessa regler. Lite rörigt men allt känns lite kaotiskt just nu. Spånar lite bara... :smirk:

Sv: Säker hästverksamhet

Säker hästverksamhet är ett samarbete mellan LF och LRF. Jag har gått kursen och den var mkt bra. Har dock inte gått vidare och fått "utmärkelsen" eftersom det är en rad åtgärder jag måste utföra först. Men på sikt tänker jag det.

Det är ju bra om du redan nu bygger "rätt", då får du mkt lättare sen. Det ger ju 30 % på premien om du har LF och det är ju ganska mkt!

Vi har anmält oss och väntar på "kursen". Ska bli intressant och inte minst det att kolla stallet ...

Vad kul att kursen är bra! Jag hoppas att jag får gå den snart :) Förhoppningsvis får jag även med sambon, jag tror att det är bra om vi båda går även om han inte håller på med hästar!

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar