Saint Amor, Storlek

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Shandy
  • Startdatum Startdatum
S

Shandy

Oj vad fint han hoppade på proven! Är lite skraj att använda honom på mitt sto som är 163..han mätte ju bara 160...
Vad tror ni????:confused:

Sv: Saint Amor, Storlek

*puttar upp tråden*

Har slagit ett öga på denna hingst till mitt sto som själv är stor och lämnar stort.
Hur ser era avkommer ut? Vet att dom inte är gamla, men om man gämnför med dom som är lika gamla, hur tar dom sig i storlek då?

Jag är ju ute efter honom pga hans "litenhet" :d

Sen är ju varken han eller stammen fyskam :p

Efter vad jag har hör och förstått är det något av en "miss" att han är så liten.
Han har helsyskon som är betydligt större likså de flesta hästar i hans stam.

Han är sin mor första föl så det kan ju vara så att det är därför han är lite liten.

Jag hade inte lagt honom på en jätte märr men han är helt klart intressant till mittimellan ston på runt 165cm

Jag har en ett åring och hon är stor.
Stoet lämnar stort och jag valde honom med förhoppning att det skulle bli lite mindre men så blir det nog inte. Jag tror att hon blir minst 170 eller mer.

I andra trådar har folk skrivit att han inte lämnar litet då han har många stora släktingar. Synd då även jag eventuellt hade tänkt använda honom på ett stort sto som lämnar stort annars.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
789
Senast: Lisen82
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
308
Senast: tanten
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
22 704
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10