Såhär ser jag min älskling som nu!

Bebben

Trådstartare
En liten bild på min ängel, som fortfarande ser efter sin matte, det är jag fullt övertygad om.

xantia2.jpg

Hon är mycket saknad i denna värld! :love: :cry:

Sv: Såhär ser jag min älskling som nu!

Vilken vacker vovve :love:
Förstår att du saknar henne...

Ja, hon var vackrast i hela världen :love: Hon låg alltid och filosoferade sådär, i soffan.

Eftersom hon är min ängel numera, så var det helt naturligt att göra en bild där hon filosoferade på molnen istället för i soffan :love: Med glorian på sne eftersom hon var så busig :D

Ja, hon var vacker som få. Utstrålning för ett helt dussin hundar! Mattes bebis som alltid låg i sängen, gärna med benen runt mig :D Myste alltid i knäet och stod på axlarna och kramades och pussades!

Vilken fin bild! Glorian passade verkligen att ligga på sne :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 407
Senast: Troll
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
962
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 829
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17