Sänka kraven?

Och jag undrar hur man lyckas hitta ett stall att hyra in sig i bara under vinterhalvåret? O_o
Häromkring är det omöjligt, man får antingen betala en kallhyra varje månad hästen inte står där för boxen (i mitt fall boxarna) dvs minst 6 månader men till och med det är svårt att hitta. Vad har du för upplägg @Marita73 ?
 
Jag följde med en kompis till hennes kompis för att hälsa på. Vi klickade direkt! Hon tar egentligen inte inhyrningar men vi bestämde för att försöka. Det är en av henne ponnysar jag har som sällskap hemma i sommar :)
Jag betalar endast för tiden jag står där eftersom det för henne bara är en bonus med sällskap och lite hjälp under vinterhalvåret.

Förut har jag gjort så att jag helt enkelt åkt in till intressant gård och pratat med ägarna. Många gånger annonserar inte folk men kan ändå tänka sig att hyra ut en box eller två till rätt människa. Man får sälja in sig!
 

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 328
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: valy
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp