Säkerhetsapp

Opra

Trådstartare
Vet inte riktigt var denna tråd hör hemma men prövar här.
Jag letar efter en app som man kan använda för att hitta ryttare ifall de skulle ramla av. Man måste alltså kunna hitta någon annan via sin egen telefon, men det bästa vore om man även kunde se ryttaren på datorn.

Något som gör det lite klurigt är att appen måste fungera för både iphone och android.

Om ni har några förslag så skriv gärna vad de kostar också:)
 
Sv: Säkerhetsapp

Jag har löst det med att mina anhöriga har inloggningen till Hitta min Iphone. som dom kan logga in sig på om jag inte skulle komma tillbaka inom avtalad tid.
 
Sv: Säkerhetsapp

Jag använder Endomondo. De som är tillagda som vänner kan logga in och se var min telefon befinner sig. Har inte behövt utnyttja det dock, men tycker att tanken är god och så långt funkar det iaf.
 
Sv: Säkerhetsapp

Jag använder också alltid endomondo när jag rider. :-) Tycker dessutom att det är roligt att se mina rundor i efterhand och se hur långt/snabbt (eller i vårt fall långsamt :D) man ridit. Tycker det är smidigt med allt i ett liksom. :-)
 
Sv: Säkerhetsapp

*halvt kl*
Tack för alla svar :)
Har fixat hem alla apparna nu så kommer känna mig extra trygg i sadeln framöver, eller i alla fall mamma när jag rider ;)
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
971
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 583
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 401
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp