Sadlar igen

Om den är vid eller smal måste man se bakifrån så att man ser hur pass bred bommen är. Jag kan inte avgöra om dne är för lång/kort/vid/smal osv utan att ha sett din häst...

Ursäkta, men är det inte bättre att du frågar affären om det? De borde ju rimligen veta det och kunde ge förslag på sadlar som kanske kan passa din häst.

Jag har skickat ett mail till dom för någon dag sen :) hoppas bara jag får svar annars får jag väl ringa eller något.

Men jag tänkte ifall någon här tittat på sadlarna om hur dom var i bommen och så, men verkar inte finns någon som gjort det...

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
500
Senast: Glimra
·
Utrustning Vi ska testa en Ordo Victoria på vår ponny. Jag har bara sett den på bild, så vet inte ens om den passar än.. men.. jag känner inte till...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Robina
·
Kropp & Själ Oerhört viktig fråga 😅 Jag lyckades bli beroende av avsvällande nässpray förra vintern/våren och det tog ganska lång tid innan jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 345
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud