Sadelutprovare i västra götaland

Maléne

Trådstartare
Jag som sagt vet ni någon bra sadelutprovare i västragötaland ellr i närheten? Jag vill ha hjälp med att hitta en till min bredis.

Sv: Sadelutprovare i västra götaland

Puttar vill också veta!!!!

Någon tipsade om Tommy Gustavsson i Vingåker, men vilket Vingåker?

Putt putt putt

lil´s western finns ju mellan uddevalla och lysekil.
westernbiten utanför borås.

vet inte om dom provar ut sadlar, men ring och fråga!;)

Jag har varit och köpt min ena sadel på westernbiten men denna häst behöver nog en bom 8 och Håkan har inte det i sin katalog, men nu har jag bestämt mig för att köpa en eng. sadel så länge tills Bina har gått ner i vikt och satt lite muskler vill inte lägga mellan 5-8000 på en sadel som säkert inte kommer att passa om ett tag ändå.

Ja det är en bit till Tommy men jag lovar att ni inte blir besvikna. Efter 2åes letande av western sadel så har jag nu en, jag letade beg sadlar och köpte och folk kom och provade och jag åkte och hämta för att prova men de passade inte. sen pratade jag med Tommy Gustavssin på Chappen och nu har jag en sadel. Skulle fjort detta för länge sen så hade de blitt billigare i längden.
www.scandinavianwestern.com
Lycka till.

Mauds sadelmakeri i Grums kanske. Var där med min fjording och fick en jättefin begagnad sadel (de har bara begagnade westernsadlar) där för ett hyffsat pris. man får låna med hem på prov i 10 dagar och "känna efter" innan man bestämmer sig.

Sen har du ju Kai på Western Horsemen i Markaryd. Han har hjälpt mig och jag kan verkligen rekommendera honom.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
1 028
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka