Sadelutprovare i GBG området??

Amazon

Trådstartare
Är det någon som har koll på om det finns någon duktig sadelutprovare, inte alltför långt från Göteborg?

Pålla har ju växt till sig under sommaren ( 5-årig kallblodstravare) och jag är inte så säker på att sadeln är bra till henne fortfarande...

Vill därför ha hjälp att kolla det + ev. prova ut en ny om det skulle behövas!!

Tack på förhand:bow:

Sv: Sadelutprovare i GBG området??

Finns det inga sadelutprovare i närheten av Göteborg?? :crazy:
Finns det några över huvud taget?! :cry:
Och hur hittar man dom??

Jag vill verkligen ha hjälp att kolla så min western sadel inte är för trång. Jag vill ju inte skada min häst.
Tråkigt nog är hon ju den typen som inte säger ifrån när något är lite obehagligt.
Hon blir lite ovillig först när hon har riktigt ont, och jag vill ju inte att det ska behöva gå så långt!

Kolla på sadelmakarnas branschorg. hemsida, det kanske finns någon där. Vill i alla fall varna för en fysioterapeut som säljer Jensen- sadlar, där har det begåtts många misstag.

lil`s western store ligger ju i bokenäs ca 10 mil från gbg, kanske provar dom ut sadlar!

Åh, tack till er båda. :bow:

Ska kolla saldelmakarnas branchorg. sida och ringa till Li´l westernstore i morgon och höra om de kan hjälpa mig!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 350
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka