sadelkammare?

M

majabergman

Nu ska det bli stallbygge hemma. det kommer bli 2 boxar, en blir på 12,5 kvadratmeter och den andra blir på 11,75 kvadratmeter. Det blir en gång som är på 2,5 meter och 5 meter lång. Då är det så att det blir en bit på 3x2,5. Går det att ha en sadelkammare för två hästar på den ytan? :)

Sv: sadelkammare?

hej!

vi håller på att bygga en ligghall. Våran sadelkammare kommer att bli ca 3.20X1.80.. Det blir då för 3 hästar. Jag var ganska skeptisk till det i början, men nu när väggarna är uppe så ser det inte så dumt ut:D Så din sadelkammare kommer nog att funka perfekt!:)

MVH Vickan:)

Sv: sadelkammare?

Okejokej :) Tyckte det lät så lite så ;) Haha men det blir nog bra!

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: MiniLi
·
Anläggning Ska gå med 3 hästar på samma gång till en hage över en bro 1 stor häst och 2 shettisar leder dom tillsammans. Bron har ett staket som är...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: tessan.g
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 218
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar