Sadelkammare i ladugård

klasselover

Trådstartare
Hyr en lösdrift till mina två pållar, en gammal ladugård. Enkel standard men ändå iordninggjort så det funkar vettigt. Nu är jag sugen på en sadelkammare, att ha allting samlat på ett ställe! Finns två foderbord att ta hänsyn till, ett brevid lösdriften och ett som är påväg bort (krossat, massor sten där nu som förhoppningsvis ska väck). Mellan foderborden finns uppbindingsplats, förvaring (garderober, lådor, fodertunnor). Ägarna har deras kaniner i en hage i en del av ladugården och en hel del grejer som står också, så på den sidan om foderbordet är "deras".

Hur skulle ni tänka? Är nog inte helt omöjligt att rensa "deras" sida och bygga något inne i hörnet där, där det idag står grejer (tomt på bilden). Men hur skulle ni bygga upp? Ska ha in sadlar, träns, lite smålådor och så, inga täcken att ta hänsyn till.

14e46rt.jpg


Såhär ser det ut vid uppbindningsplatsen, med krossat foderbord bakom och garderoberna.
1354965210084.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Sadelkammare i ladugård

Nix. Den här delen är det som finns, och så en stor loge där det förvaras halm och hö plus en hel drös maskiner.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 217
Senast: Ajda
·
Anläggning Någon som vill ge tips hur vi ska lägga upp planritningen när vi ska bygga om den gamla halvrasade ladugården till stall? Det vi bestämt...
Svar
11
· Visningar
2 716
Senast: Andromedae
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 497
Senast: moonstruck
·
Hästmänniskan Här har ni en bild på hur det ser ut där jag kommer få börja bygga mitt nya stall nästa år :) Alla mått står där, men ser ni inte vad...
2
Svar
21
· Visningar
4 049
Senast: Constance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp