Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag pratade med en auktoriserad sadelmakare! Han tog 350:-/timme + reseersättning ifall man inte åkte till honom. Det tycker jag är ett bra pris! Visserligen var man tvungen att ta med sig sadlar själv, men om man vet ungefär vilket som passar innan man kommer dit, så ska det väl inte ta mer än en timme!! Förhoppningsvis..
Hej igen
Tycker att det låter som en toppenidé, vi har ju igen utprovare här uppe hos oss.. Men, en sak till som saknas är ju en butik med begagnade sadlar.. Tycker att du ska utbilda dej sessutom till sadelmakare & öppna butik med både nya & begagnade sadlar, och ta in beg sadlar för försäljning mot provision, tänk va mycket kunder du skulle få.. Jag skulle vara stammis iallafall!
Min sadelmakare ville inte ha nånting, ändå va jag hos honom 2 ggr o provade ut sadlar på hästen.
Betalade bara 550 kr för mer stoppning av nya sadeln.
Hästmänniskan
Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.