Sadelinpassar text- finns intresse????

Kalinka

Trådstartare
WULP undrar om det finns intresse för en text hur man internationellt passar in sadel till häst och ryttare?!

Sv: Sadelinpassar text- finns intresse????

Absolut!!!! Det skulle iaf jag tycka vara intressant! Säg till när det går att få tag på!

Jaaaaaaaaaaaaa, visst finns intresse.
M vH M

Säger som föregående talare:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :bow:

Ja, det tycker jag. Vad är WULP?

Jaaaa, stort intresse från min sida!!! :banana:

Japp, här finns intresse :)

Det är roligt att se att det finns ett intresse att lära sig sadelinpassning. Jag ska ta kontakt med Gunnar och fråga hur man lägger in redan färdig text och förhoppningsvis en hel del bilder.
Det är en hel del arbete bakom detta så jag hoppas att Ni förstår att det kan ta lite tid.

Tack för visat intresse
WULP

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
536
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka