JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hej!
Undrar om ni alla kunniga därute kan ge för tips på en bra begagnad allroundsadel till ett gotlandsruss med knappt ingen manke som dock är ganska lång, relativt svängd rygg och kort anläggningsyta.
Väldigt "gömda" bogblad och skulle nog säga att han är en normal, möjligtvis mot vid.
Tack på förhand!
Fick inte med bilden i första inlägget så den får åka med här!
Utrustning
Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Utrustning
Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Utrustning
Hej alla!
Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Stora shoppingtråden III
Utrustning Du råkar inte ha storlek 145cm på någon av dina? Jag har ett vintertäcke som inte passade på min och som legat ute på hästnet ett bra...
skiesabove
Igår kl 22:58
Bildtråd
Gnägg Solsken med glittrande sjö på ridtur på min underbart härliga häst, kan inte vara annat än underbart härligt och absolut inget att klaga...
Fjordfrälst
Igår kl 22:12
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Nej. Hon rullade fast i slutet av februari och var halt (succesivt avtagande) i en vecka efter det men sen bra. I övrigt så jag har inte...
Alexandra_W
Igår kl 22:09
Svar: 759
Visningar: 56 951
Vård