sadelgjord med fluff

Lilla_Gubben

Trådstartare
Systerdottern håller på att fluffar in ponnyn... tydligen är han en skavkänslig kille. Högst på önskelistan just nu är hoppgjord (m magplatta) med fluff/fårskinn. Finns det billigare varianter, de jag har hittat är rätt kostsamma...

Systerdottern håller på att fluffar in ponnyn... tydligen är han en skavkänslig kille. Högst på önskelistan just nu är hoppgjord (m magplatta) med fluff/fårskinn. Finns det billigare varianter, de jag har hittat är rätt kostsamma...
Om hon redan har en hoppgjord så finns det ju lösa skinn att kpa och sätta på, det borde bli lite billigare än att köpa en helt ny gjord.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 600
Senast: Ceta
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 541
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 617
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar