Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Utrustning
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som rider i ghost sadel? Jag funderar pĂ„ att köpa en sĂ„dan men har inte suttit i en sĂ„dan tidigare. Den bomlösa sadel...
Utrustning
Hej!
Nybörjare pÄ bomlös sadel. Hittade en begagnad frÄn hööks som endast Àr provad. Padd under och allt sÄg fint ut. Men sÄ nÀr jag...
Utrustning
Vad behöver jag för utrustning för att lÀgga i tappade broddar pÄ hÀsten? Min hÀst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket...
HÀstnyheter PÄ grund av personalbrist finns det inte lÀngre jourveterinÀrer i fyra kommuner pÄ Höglandet under kvÀllar, nÀtter och helger.
NÄgot som...
Hundavel & Ras Jag har inte pudel, men en hund med magproblem (ibd), som utretts pÄ alla tÀnkbara sÀtt.
Han fÄr bara Àta sitt eget foder och sitt...
Hundavel & Ras Det började vÀl som nÄn designer-kÀndis-"ny ras"-grej som sedan paketerades om till den ultimata faniljehunden utan hÀlsoproblem som...
HÀsthantering Jag brukar sÀga att vÄr minishettis har en rÀv bakom örat och med det menar jag att hon Àr snÀll men pÄhittig. Plockar med saker...
TrÀning Han Àr jÀttetrevlig att hantera (Àven) i slÀpet sÄ vi brukar borsta och massera och greja med sÄdant. Och vi ska sÄklart trÀna pÄ, det...