Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min C-ponny har så bred rygg, lite svängd. Problemet är inte att hitta en vid sadel, det finns, men alla sadlar verkar mer eller mindre takformade. Någon som vet ett sadelmärke som har platt undersida ?? Har bomlös nu men behöver en stabilare till dottern.
Det är olika på olika märken....provade en Globus loke 38 och den var för smal men också för rak . Globus Haflinger xl var lagom men för rak. Det känns som om de flesta sadlar är raka. Har hört att prestige ska vara bra men hittar ingen i närheten. Sen får det inte vara större än 16 tum för då blir den för lång.
Taur spider tänkte jag på.
Den jag hade (vidaste varianten) var vidare än globus Loke 38 som jag har nu. Samt att det är någon slags flexbom och är gjord för korta hästar.
Gravid - 1år Sitter i personalrummet just nu ja. Det är så blandade känslor det här. Jag tror egentligen att jag tycker det är jobbigast att han ska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.