Sadel fråga!

L

linnea_e

Någon som kan tänka sej ge en hint om vad för sadel som kan tänkas passa på min lilla häst? Vill helst ha en pleasure eller trail-sadel. Jätte tacksam för svar!

PICT3398.jpg

PICT3395.jpg

PICT3394.jpg

eb766c67.jpg

Sista bilden är tagen lite snett tyvärr.

MVH Linnea

Sv: Sadel fråga!

linnea_e skrev:
Någon som kan tänka sej ge en hint om vad för sadel som kan tänkas passa på min lilla häst? Vill helst ha en pleasure eller trail-sadel. Jätte tacksam för svar!

MVH Linnea

Det är ungefär som om du skickat med foton av dina fötter och frågat vilka skor som kan tänkas passa ?

/ Bill :cool:

Tänkte att någon här kanske har lite erfarenhet som kan hjälpa mej att sålla bort några sadelmärken. Det finns ju faktiskt en hel del!

Det är inte märket av sadel som avgör om den passar, det är gulletmåttet för hästen, och sitsstorleken för ryttaren

/Bill :cool:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
717
Senast: Tuvstarr
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 075
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar