Sa att hade tänkt messa och fråga om fick låna min häst men glömde bort. 😡
Svaret hade varit självklart nej.
Det påminner mig om när jag hade min häst uppstallad på ridskola, där jag godkänt henne för att gå med på SKRITTlektioner för deltagarna i klubben som hade funktionsnedsättningar.
Döm om min förvåning när jag hörde stalltjejerna prata om hur härlig min häst var att galoppera på, och att de hade gjort några skutt över bommar också.

Det påminner mig om när jag hade min häst uppstallad på ridskola, där jag godkänt henne för att gå med på SKRITTlektioner för deltagarna i klubben som hade funktionsnedsättningar.
Döm om min förvåning när jag hörde stalltjejerna prata om hur härlig min häst var att galoppera på, och att de hade gjort några skutt över bommar också.
Jisses, så din häst användes på andra lektioner?! Det var illa.

Vad hände sen? Och hur fan förklarade ridklubben sig ur det där?

Liknande trådar

Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: MiaMia
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 298
Senast: Ridinglady
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 375
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 855
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka