Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer inte, är du säker på att det är den här filmen?
.I artikeln står att det är flera olika personer, jag kan bara se en som sköter "träningen"
Artikeln säger att hunden slås med pinne i slutet av filmen, här kommer piskan fram tidigt i filmen, och är sedan framme mest hela tiden.
Kan någon förklara för mig varför han går på hunden när den sitter och fixerar figuranten? Det sker upprepade gånger och något måste hunden ju göra fel eftersom han ger den så mycket stryk.
Nej, den måste inte göra fel, det handlar om att den ska fortsätta göra rätt trots belastningen av slagen. Ett av momenten i IPOt är att slå den med en softstick 2 ggr i ett överfall. Det sker dock absolut inte som det visas i filmen.
Om det är så att jag har missförstått, alltså att detta inte är samma fall, så hoppas jag innerligt att han straffas.
*KL*
Jag vet inte om jag vill se filmen. Den verkar vara hemsk. Meen, kan någon berätta iaf kortfattat vad som händer i filmen?
Utan att ha sett den förstår jag att det är någon VM-människa som tränar sin hund och slår den? Men mer än så?