J

j_m_b

Budda_Grs.jpg
Budda på jakt!
Budda_huvud.jpg
Rätt söt,va!

Sv: Så söt!

Här kmr lite bilder på min voffsing som valp ;)

DSCF0518.jpg

DSCF0523.jpg

DSCF0527.jpg

Nu mins jag hur det var att ha valp i huset!
Halv tre i natt,ville Budda ut och halv fyra var det dax igen.
Nä, tacka vet jag vuxna hundar.

har du snott min hund!? :o kopia av min som är 13 veckor nu drygt :D

ras?

mamma är eng staff å pappan är golden/labbe, tjuvparning ;)

ja, misstänker att din är bror till min :D om lillponken har 2 svarta och 3 randiga syskon :p isf är det min jobbarkompis med förnamn som börjar på J som du köpt honom av :rofl:

ja, misstänker att din är bror till min :D om lillponken har 2 svarta och 3 randiga syskon :p isf är det min jobbarkompis med förnamn som börjar på J som du köpt honom av :rofl:

Ja,stämmer bra det.Fast Budda är inte min.J och jag har häst i samma
stall.Det är inte konstigt att din hund ser ut som Budda,dom är ju bröder.:D

förutom att min är tik då :D, men va kul! är det kanske ni som bor i "mellanstora" huset på gården kanske? är det malcolm eller alfred (från början då)?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: alex.ha
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 658
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka