*så ledsen*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Hrima
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 90
  • Visningar Visningar 5 107
Nästa år, tidigast i januari, ska stiften plockas ut.
Hoppas att det blir bra efter det, jag vill inte plåga min älskade katt mer :( :cry:

Det läker som det ska och ser fint ut ,det är bara det att hon har så ont nu :( :cry: :cry: Det kommer att ordna sig säger vet. men man vet aldrig *suck*

Stackars misse, men jag tror det kommer gå bra för henne.
Även om hon mår förskräckligt just nu, så om 2 månader kommer hon nog ha glömt bort alltihop.
Lycka till!

Stackars misse, men jag tror det kommer gå bra för henne.
Även om hon mår förskräckligt just nu, så om 2 månader kommer hon nog ha glömt bort alltihop.
Lycka till!
Hoppas det och tack så mycket för din omtanke!!!

Ja, hon verkligen hatar lasarettet :( men det är klart, alla djur gör nog det. Jag är så glad, snart,snart är hon hemma igen :love:

Tack, det ska jag göra :) men då får du hälsa tillbaka till dina missar från oss ;).

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
13
· Visningar
854
Senast: Keb71
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 261
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 657
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka