Fibusen

Trådstartare
I dag var grannens barnbarn här och lekte med vovven,tror dom var ute över en timme med han iallafall!

Tycker det är så kul att se på,kan sitta och titta i evigheter,dom drar och sliter i hunden åt olika håll i början,och han följer glatt med, (men tur så säger matte till att dom får lugna ner sig) Dom kastar pinnar som han jagar efter tills han är aldeles färdig,dom gömmer sig så får han leta reda på dom,och han är SÅÅÅ lycklig! Mer barnkär hund har jag nog aldrig träffat på!

Det är verkligen en fröjd att se!

Sv: Så kul!

Har alltid tyckt att det nåt visst med barn och djur. Sån kravlös vänskap.

Blandning boxer/pitbull.. Sägs ju att boxern är helt överlycklig i barn,och det märks! Har hämtat hem han från grannens sandlåda några gånger,när barnen varit ute och byggt sandslott....:o:angel:

Annars så brukar han inte direkt få leka med barn,då dom som bor här är för små,så då brukar han bara få ligga still och bli klappad,vilken också är helmysigt ju! :D

Men nu var barnbarnen här,två pojkar i 10-12 års åldern,och jag tror att både barn och hundar var helt överlyckliga!

Men nu är han allt bra slut alltså! ;)

Har du ingen bild att sätta in på honom. Låter som en jättefin blandning.

Va kul och se bilderna. Han var verkligen stilig, med eller utan horn. Ge han en gosig kram från hundtokiga mig.:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Jag har tagit på mig uppdraget att vara dagmatte 06.00-15 ca, detta är varannan vecka. Det är 2 st lite mindre hundar. Vi kom överens...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 711
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej. Vad jan jag göra med min unghund (tik) hon har vid 1 år ålder börjat attackera vissa andra hundar. Först grannens hund som alltid...
Svar
2
· Visningar
1 589
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross