Så här ser han ut

Hittade en annons här på Buke att han skänktes bort...och det visade sig att hon bodde i samma område som mig. Så han slapp flytta så långt..

Du vet inte hans stam han är fasligt lik i ansikte o kropp kaniner från en känd uppfödare på japan som mina kommer ifrån oxå! var i gbg bor du?

Kortedala bor jag. Vet ej stam eller annat mer än att han är född feb-02. Har inte frågat om det heller. Men jag kan ju alltid maila hans förre ägare och fråga...vi har mailkontakt. Fast å andra sidan kan det ju vara en slump att han är lik dina kaniner...vem vet ?

Visst kan det vara en slump men det är samma fejs absolut! Jag bor i Bergsjön!! Du har inte lust att vara med på kelkaninsutställningen som vi ska den 17:e april (osäkert ännu)i stallet på Galaxen? Det blir hoppträning oxå för nybörjare e oxå välkomna!
Maila gärna kompisen ;)

BERGSJÖN!! :eek:
Coolt...där e ju jag ifrån...bodde där tills att jag va 16-17..
fan va coolt... :cool:

Liknande trådar

Mat Lite nyfiken på vad ni har för tankar kring vilka djur som är okej att äta, då jag ändrat mig väldigt mycket gällande det dom senaste...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 671
Senast: BernT
·
Hästvård Jag har gjort bort mig riktigt ordentligt när det kommer till hovslagare. Sedan min perfekta hovis slutade sko i slutet av förra året...
2
Svar
37
· Visningar
4 414
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Hej! Jag och min häst bor i Hamburg. Har nu efter många om och men lyckats få gårdsägaren att skicka in prover för grovfoderanalys, och...
Svar
2
· Visningar
1 268
Hästvård Min häst har fått en hovspricka som sitter bak mot trakten (där hoven vidgas som mest) på utsida av vänster fram. Hon har tydligen...
Svar
7
· Visningar
3 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka