Så det kan gå =)

Sv: Så det kan gå =)

:rofl: :rofl: :rofl:
Höll på att dööÖ!!!! :p
vad paff jag skulle ha blitt!!
o nej tyvärr har jag inte varit med om det själv :p
 
Sv: Så det kan gå =)

Ja jag önskar att jag hade fått se hennes min :D :rofl: Vilken tur att inte du har råkat ut för det :angel: Jösses jag kan inte sluta skratta år det :rofl:
 
Sv: Så det kan gå =)

*ASG*

mitt i prick, bokstavligt talat. Tur att int e hunden tyckte det va trevligt o "fick ut ngt" så att säga =)

/Tobbe
 
Sv: Så det kan gå =)

Jag tror (och hoppas) att den var för ung för det :D Ja jösses :rofl:
 
Sv: Så det kan gå =)

Ja nu dagen efter så skrattar jag fortfarande åt det :D Va' paff hon måste ha blivit men man lär sig av sina misstag brukar det ju heta:rofl:
 
Sv: Så det kan gå =)

Jag kan inte ens garva... utan undrar mest om det verkligen är sant!

Förstår inte hur man bär sig åt ?

kanske inte min typ av humor!

// stel gammal surkärring!
 
Sv: Så det kan gå =)

Visst, det kan man inte veta men hon har uppfödning av Whippet så jag tvivlar på att hon ljuger och helt omöjligt är det nog inte =)
 
Sv: Så det kan gå =)

Jag kan inte sluta skratta... tårarna rinner på mig och min egen hund står här och tittar konstigt på matte.
 
Sv: Så det kan gå =)

Klart att det inte är omöjligt!

Men varför skulle det vara sant för hon är Whippet uppfödare?
Finns det inga uppfödare som ljuger?? Folk som folk!

Jag tror alla vet om människor som kan hitte på precis allt, bara för att få uppmärksamhet!
 
Sv: Så det kan gå =)

Jag vidhåller att jag fått valpkuk i ögat och anser därför att det inte alls vore någon omöjlighet att någon fått valpkuk i näsan. Finns säkert de som fått i både mun och öron också.

;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 903
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 168
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp