Mysaan
Trådstartare
Budade på en sadel på Tradera. Sadlen var enligt beskrivningen bara 6 månader gammal och på bilden såg den fräsch ut. Vann budet och var nöjd för det blev inte så dyr. Dessutom skulle den vara fullt utrustad.
Anledningen till att jag budade var för att jag skulle ha en reservsadel då min andra spruckit och jag ska skicka tillbaks den. Det som var bra med denna sadeln oxå var att bommen var bred och jag vill kolla om det passar pålle bättre.
Så i går kom sadeln och jag var så glad. Ända tills jag öppnade paketet
. Plockar upp en sadel som var så gammal, sliten och ful. den är garanterat äldre än 6 månader. Vojlocken de skickat med var så sliten och ful så den är bara att kasta.
Dessutom var varken den eller trådsadelgjorden tvättad. Det stinker verkligen i vårt hus.
Blev så asbesviken så jag mailade försäljaren och bad att få häva köpet. har inte fått någon respons så nu vet jag inte vad jag ska göra. Någon med tips???
Anledningen till att jag budade var för att jag skulle ha en reservsadel då min andra spruckit och jag ska skicka tillbaks den. Det som var bra med denna sadeln oxå var att bommen var bred och jag vill kolla om det passar pålle bättre.
Så i går kom sadeln och jag var så glad. Ända tills jag öppnade paketet
Blev så asbesviken så jag mailade försäljaren och bad att få häva köpet. har inte fått någon respons så nu vet jag inte vad jag ska göra. Någon med tips???