S3 IS med avancerad handbok?

I

ii-d-a

Nu är det ju så att jag har fått Canon Powershot s3 is i julklapp (YES :D:love: ) och det följde inte med någon s.k "Avancerad handbok" i förpackningen. För det står såhär på vissa saker: "Läs på sida XX i den avancerade handboken."

Ska det följa med någon sådan bok, eller är det något man får ladda hem från internet?

:bow: :bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: S3 IS med avancerad handbok?

Nu är det ju så att jag har fått Canon Powershot s3 is i julklapp (YES :D:love: ) och det följde inte med någon s.k "Avancerad handbok" i förpackningen. För det står såhär på vissa saker: "Läs på sida XX i den avancerade handboken."

Ska det följa med någon sådan bok, eller är det något man får ladda hem från internet?

:bow: :bow:

Jag har samma kamera, det ska inte följa med ngn avancerad handbok, den får du själv skriva ut från cd-skivan (som däremot ska följa med!)

Lycka till med fotograferingen! Vissa lägen fungerar bättre än andra, vilket du lär märka... Det går bra att fotografera inne i ridhus etc trots det dåliga ljus som det brukar vara. I sportläget blir dock bilderna lätt korniga (inte suddiga).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka