Rycker/skakar i benet

Koltinna

Trådstartare
Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena benet. Det ser lite läskigt ut och trodde först att hon fått epilepsi :eek:
Men vad är detta igentligen? någon som vet?

Sv: Rycker/skakar i benet

Säkert bara vanliga små ryckningar och inget att oroa sig för. My ryckte på alla möjliga vis i början, tror jag skrev en tråd om det också :D

Men om du ändå är orolig eller tycker att din dotter verkar bil påverkad på andra sätt vid ryckningarna, så prata med BVC. Säkert inget att oroa sig för alls!

//Julia

Sv: Rycker/skakar i benet

Det gjorde Theo oxå! Vi blev helnojjiga för vi tyckte att han ryckte mest i sitt "tjocka" ben som var under utredning. Trodde såklart att det hade med det att göra... Men han ryckte lika mycket i båda insåg vi när vi kollade mer noggrannt.

Antar att det är nåt helt normalt! Men visst ser det lite läskigt ut!:crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
2 048
Senast: tuaphua
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: The Beast
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 402
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar