Rutiga täcken och schabrak, vart?

nexxa

Trådstartare
Letar efter utetäcken tjockare regntäcke ev. tunnare vintertäcken som är rutiga, gärna något i blått och något i grönt.
Samma med schabrak, letar efter lite tjockare rutfärgade sådana, har sett på Börjes men vill ha fler alternativ

:bow:

Sv: Rutiga täcken och schabrak, vart?

Min polle har ett blå/grönt rutigt vintertäcke från Jacson, ska kolla om jag hittar något kort på det. Supersnyggt och har hållt flera år, okej, lite skavanker då jag har en bus-häst, men ändå! ;)

Jag har ett tjockare grön/Blårutigt schabrak (allround eller om det är hopp) som jag kan tänka mig att skiljas från för en billig peng, om du är intresserad. Kan ta bild på det.

oxhorsestore.com har rutiga täcken och schabrak.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: Stergo
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
570
Senast: Rumpnissen
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
682
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka