Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Letar efter utetäcken tjockare regntäcke ev. tunnare vintertäcken som är rutiga, gärna något i blått och något i grönt.
Samma med schabrak, letar efter lite tjockare rutfärgade sådana, har sett på Börjes men vill ha fler alternativ
Min polle har ett blå/grönt rutigt vintertäcke från Jacson, ska kolla om jag hittar något kort på det. Supersnyggt och har hållt flera år, okej, lite skavanker då jag har en bus-häst, men ändå!
Jag har ett tjockare grön/Blårutigt schabrak (allround eller om det är hopp) som jag kan tänka mig att skiljas från för en billig peng, om du är intresserad. Kan ta bild på det.
Hundträning
Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Kläder & Bli fin
Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Hästmänniskan Oj, de ic jag mött har främst varit just i verksamhet och imp Irland. Inte en enda av dem hade minsta tendens att sticka/dra. Inte hårda...