Rusties är här nu!

Reykur

Trådstartare
Jag hämtade honom i lördags, och allt går jättebra! Jag var riktigt nervös över hunden först men det kommer att funka bra!
Här kommer lite bilder, nån bra, och fler mindre bra!

bilder711.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h242/regnljus/bilder715.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h242/regnljus/Gsp.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h242/regnljus/sova.jpg

Visst är han underbaar! :love:

Senast ändrad:
Sv: Rusties är här nu!

Han är jättefin! Visst var det en S*Jolly Roger's? Var den andra kullen du tittat på också det?

Du kan inte ha en katt som heter Farbror Melker :rofl: :rofl:
Du får hitta en annan kull...

Nä jag vet :rofl: Hans namn är för hemsk :rofl:
Jag ville att han skulle heta Birk Borkason, men nej nej det fick han inte :eek: ;)
Men tjejen heter mycket sötare, Pipilotta Rullgardina ^^

Nej jag känner faktiskt, på riktigt, att jag inte kan köpa en katt som heter Farbror Melker! Kanske det inte är menat att bli min katt, om jag känner så här över namnet.. :crazy:

Hörrödå jag har ju en som heter Yang Chen Ma Hoo Who's. Hur tänkte hans uppfödare? Inte ens smeknamnet är fint, men han hette ju redan så när jag köpte honom :crazy:

Haha, ja jag får planera in ett snyggt vardagsnamn åt honom ;)
Men gud, inte kan en utställnings och avelskatt heta farbor melker :rofl:

Haha, vad hette han sa du? :rofl: Vad kallas han för då? :)

:eek: :eek:

WOOOOW vilken snygging!!:love: :love: :love:

är det devon rex eller?

//Nikkis-som INTE ska visa katten för sin mamma......:angel:

Japp det är en Devon, min bääbis :love: 14 veckor ( visst är han stor å snygg för att vara så liten? ^^ )

Nummer två föddes förra veckan :angel:

Han är ju bara för underbart SÖÖÖÖT :d :love: :love: :love:

Vaddå Farbror Melker.... grannens brorsson döptes till MELKER i lördags :eek: :o

Mina katters "fulaste" utställningsnamn är Lucia, som kallas Ebba, och Digger...och husse ska då självklart kalla honom för det också :crazy:

Japp det är en Devon, min bääbis :love: 14 veckor ( visst är han stor å snygg för att vara så liten? ^^ )

Nummer två föddes förra veckan :angel:

han är helt bedårande!:love:
älskar devon rex (och jag ska Inte säga vad min mamma gör...hon Avgudar dessa katter)

Han är grymt snygg din kisse,men killarna i den rasen har en tendens till att vara stora av sig *oftast*.
när jag och mamma tittade/letade katt,så hade uppfödaren en vit rex pojke ( :love: GIVE MEEE liksom,men han var TYVÄR redan tingad:cry: )
Hur som helst han var ca 9-11 veckor då men han var ENORM för sin ålder:eek: :love: ,stoora tassar och så,så jäkla snygg snygg helt enkelt.

Näe Rexar är en ras som är så snygg och speciell-Lätt att jag ska skaffa en sådan senare.

Kan ju även säga att vårt kattköp slutade Återigen med en kär ras- det blev en Perser:love:

Hehe, perser folk brukar inte gilla rexar ^^

Uppfödaren till min misse hade 6 vita devonungar samtidigt :angel: hon parade så hon fick två kullar samtidigt, totalt 9 ungar.
Min - Choklad Bicolour
En (sirex?) bruntabbymaskad
en svart/vit
och så resten vita!

Japp han ska ställas! Han var på sin första utställning i lördags, blev då Ex2 pga pälsen, men fick riktigt fina omdömen! så jag hoppas att han pälsar på sig ordentligt innan nästa utställning vi ska på, i mars ;)

Hehe, perser folk brukar inte gilla rexar ^^

Äsch då! ;)
även om min mamma var perser uppfödare i några år så betyder det inte att vi bara har ögonen för den rasen :p
Vi gillar "specialla" katter-både till utseendet och personligheten-vilket både perser och rexen har:love:

helt fantastiska katter måste jag säga...

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Barret
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Brie
·
Katthälsa En kompis till mig hörde av sig nyss. Hennes britt ligger inlagd och veterinären vet inte riktigt vad som är fel. Fick tillåtelse att...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar