Rustas mattor

MissFideli

Trådstartare
Ska köpa matta till vardagsrummet och Rusta har en i exakt rätt färg. Men jag har katt och behöver en "lättstädad" matta.
Nån som har mattan Ayla från dom och kan säga bu eller bä ur städsynpunkt?

Sv: Rustas mattor

Vi har en sån och hund. Jag kan inte tycka att den är värre att dammsuga än nån annan matta.

Helt okej. Jag har provat den, plus någon annan modell från samma ställe. 5 st hundar + katter. Ibland får man krypa på knä och dammsuga, under fällning exempelvis, men för det mesta räcker det att dra över den med stora munstycket bara.

Vi hade ett par sådana mattor förut, de fick tvärr åka till tippen efter ett halvår..
Ryatrådarna tovade upp sej och ALLT fastnade, i stort sett omöjliga att hålla rena. De va jättefina i 2 veckor. Tyvärr. (har 2 labbar och deras hår gick bara inte att dammsuga bort.)

/LL

Jag har två stycken aylor. Hundens päls fastnar inte i den, långhårig hund. När hunden hade spytt på den ljusgröna så skurade jag den med yes och drog över med högtryckstvätten och den blev som ny. Har haft dem i tre år och är jättenöjd.

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Mat Tänkte köpa ny airfryer när skatten kommer. Men så var det det här med att bestämma sig 🫣 Har skalat ner det till 2 st i alla fall, en...
Svar
4
· Visningar
531
Senast: MissFideli
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 196
Senast: Acto
·
Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 722
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V