Russ och elitsto

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Girasol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 884

Girasol

Trådstartare
Var kan jag hitta info om ston som erhållit ELIT? Har sökt och googlat en massa men får bara upp för 2006 & 2007. Det gäller Gotlands Russ.

Konstigt att det verkar vara så svårt att få fram vilka som har presterat bra i avelsboxen... :crazy:

Gira :banana:

Sv: Russ och elitsto

Fulla listor över alla gotlandsruss ston och hingstar som tilldelats ELIT, och också över alla diplomston genom tiderna, trycks i varje stambok. Riksstambok för Gotlandsruss köper du från Gotlands Läns Hushållningssällskap, den senaste (band XVII) publicerades i somras och innehåller all info t o m 2006.

Sv: Russ och elitsto

Tack, men jag hade gärna velat hitta på nätet och NU :D
Har du koll på vad boken kostar?

Gira :banana: , den nyfikna

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
24 010
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 268
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 707
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 432
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka