Runsten, fälttävlansläger för Uffe J!

Sv: Runsten, fälttävlansläger för Uffe J!

Fast det var väll tur att jag ramlade av och jämnade ut statistiken lite ;) annars var det ju bara ponnyryttarna som fick bita i gräset :p
(min utrustning är fortfaranade lerig o dann ska sätta våran lilla stallflicka i jobb idag:devil:)

vi har förresten bokat besiktning på nya hästen 12 juli, så går han igenom så kommer han hit då! :)

Den har tagits bort! :( :cry: :confused:

Kattis: Ahhh, det var ju inte kul för dej när hon gick så fint men somsagt, det var ju bra att jämna ut statistiken ja :angel:. Fast tjejen på araben slog dej ju i antalet icke-avramlingar, hur känns det? :devil: :rofl:

Nej men hej du :)
Vet inte om du hann känna igen mig under hjälmen. Luddekurs på Högdalen för några år sedan ;)

På vår kurs ramlade en tjej av från halt och då missade såklart UJ när nästa tjej ramlade av samtidigt :D. Underbart gäng var det då!

LS: Jag ska svara på ditt PM. Tänkte försöka rota fram lite bilder först bara. Såg dina bilder. Jättefina! Modigt att hoppa trappan åt båda hållen!

Åh, ja, det skulle verkligen vara till jättestor hjälp, tack! :) Trappan ja, väldigt roligt var det :D

Jepp, jag menar dej :D Vi tyckte det var bra kämpat att inte åka av din pålle, en del av hans stopp under veckan såg ut som det skulle varit svårt för en annan att sitta kvar under :p :bow:

det känns sådär :p måste kanske öva upp balansen eller envisheten för jag satt kvar på sniskan tills vattnet inte var lika djupt längre, då släppte jag ner mig själv.
får se hur hon sköter sig imorgon, förhoppningsvis lyckas jag hålla mig kvar hela terrängdelen, :p

Jo, jag hann nog precis känna igen dig även fast ni som ekipage såg lite annorlunda ut jämfört med dressyrkursen ;) du såg lite stressad ut så jag vågade inte riktigt heja :p

från halt? hur lyckas man med det?? (jag ramlade av i trav;))
vågar nog påstå att jag stog för det mest komiska avramlingen under veckan även om vi hade en 67åring man som hamnade framför sadeln och inte kunde ta sig tillbaka till sadeln förrän Uffe sprang ikapp hästen som skrittade iväg mot åkrarna och höll fast den :P
det var också rätt komiskt. :p

Det var helt igenkorkat med bilar och vi stod i bilkö i ca 45 min så kom fram 5 min efter att träningen skulle börjat och jag skulle brodda, klä på oss osv. så ja, jag var ganska stressad :p ;)

Jag vet inte riktigt. Tror att hästen bockade till för en broms och hon for på öronen. Haha, jösses, inte kom tillbaka? Steloperad? :D ;)
Det var inte CB som var där igen??

Haha nää, när du precis suttit upp, tror att vi sa hej till varandra till och med ;) Jag satt på en brun arab som förmodligen var svart av all svett o lera ;)

Det är väl så ;)

vid 67 års ålder är man väll inte lika smidig längre men ändå ;) det hade tydligen hänt förut, fast då hade hästen fortsatt att hoppa hindrerna som kom efter med en "pinne" framför sadeln, tror inte att det var CB(inte för att jag vet vem det är men ändå).

Hur gick tävlingen nu då förresten?! Hade djuret några krafter kvar? :D :p

krafter fanns det så det både räcker o blir över iaf ;)
dressyren innehöll tyvärr några bocksprång och annat så det blev ju inte de högsta poängen vi har fått :p
men hoppning och terräng gick felfritt så jag är rätt nöjd ändå, många fick stopp i terrängen så vi klättrade upp till några få ekipage utanför placering vilket var nästan 30 placeringar tror jag.

Men det är ju bra - congrats! :) Tänk när dressyren börjar sitta 100 %-ligt, ni kommer ju krossa.

precis ;)
innan nästa ska vi på dressyrkurs, så kanske jag får ordning på kärringen :devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka