Runsten, fälttävlansläger för Uffe J!

L

LitenSnigel

Japp, någon som ska till Runstens Gård på fälttävlansläger för Ulf Johansson den här sommaren? Kanske särskilt intressant om någon ska gå på den kursen som är 25-29 juli! :D

Då ska jag dit med min lillkille. Har varit på ett läger för Uffe tidigare, då det var på Stall Sundet i Dalarna. Då hade jag inte heller denna hästen, utan min tidigare.

Vad har ni för hästar? Har ni ridit mkt ft tidigare? Vilka är ni? Tell me ;)

Sv: Runsten, fälttävlansläger för Uffe J!

Kommer ihåg när du o Krutis var här :) står i sundet med min häst ;) hoppas Felix gillar terrängen, lycka till! :D

Menar du juli?? Inte juni?
Jag skulle egentligen dit vecka 26 (25-29 juni), är anmäld men som det ser ut nu kommer jag inte komma.
Var på hans tredagarskurs 8-10 juni.

Jag kommer dit den 25-29 juni ;)
ett svart 8årigt sto som debuterade förra året.

har du förresten fått någon info om vilken tid man ska dyka upp?

Menar du juli?? Inte juni?
Jag skulle egentligen dit vecka 26 (25-29 juni), är anmäld men som det ser ut nu kommer jag inte komma.
Var på hans tredagarskurs 8-10 juni.

Menar förstås juni ja! :p :D

Kachic: Då kommer vi vara på samma läger då! :) Man får komma när man vill under söndag den 24:e tror jag.

Puttar lite försiktigt...

japp.
ja, mellan två o nio på söndagen, annars 8 på måndagen tog jag reda på nu. :p

Jag kanske kommer och tittar lite, beroende på hur vi mår, ska ta bort våran häst på onsdag.

Hur ser din häst ut? skimmel antar jag?

Nejmen vad tråkigt! :cry: Hade ingen aning, vad har hänt?

Han har haft konstaterad KS i ungefär ett år (vet inte om du hörde att mamma bröt benet i höstas, var i den vevandet blev konstaterat, han är ju inte typen som slänger av i vanliga fall...) Och sen har det gått lite fram och tillbaka, nu för en dryg månad sen var han av misstag ute utan täcke i regnet och det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över :/ och varken H.T eller I.W tyckte det var så mkt mer vi kunde göra som vi inte redan gjort.

Jättetråkigt, vi har ju haft honom halva mitt liv, men samtidigt är det ganska väntat. Vi får se om det blir någon ny häst i höst, vi ska höra oss för lite efter sommaren.

Jag kom förbi en sväng i alla fall ;)
Red vid femtiden sista dagen (torsdagen).

Jaa det var roligt att ses en liten kortis :D. Få se din fina IRL också ;)

Detsamma :)
Förlåt att jag var så kort mot dig när jag var på väg mot terrängbanan men var verkligen jättestressad. Hon som gick bakom dig då (Katarina eller nåt liknande???), med en ganska mörk brun häst, hur gick det för henne?

Fick då några bilder?

Nejnej, herregud, det var ingen fara :D. Insåg att du hade brådis! För Kattis gick det bara bra, dock kastade kärringen hennes av na i vattnet när vi hoppade bana sista dagen :devil:. Hon hamnade i vassen men slog sej inte. Det gick dock förövrigt jättefint för dom hela veckan.

Bilder blev det några stycken, film också, och fler kommer när jag fått liv i andra kameran. Har faktiskt gjort en tråd som ligger på Gnägg... :angel:

Jag tror jag har sett dig också :) Visst hade du en stor fin skimmel som hoppade låtsasdiken?

Hihihi, stor vet jag inte, men fin och skimmel är han allt :angel:. Låtsasdiken? :D

din tråd ligger ju inte kvar :confused:

är jättenyfiken, så vart har den tagit vägen!? ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka