T
Tispe
Vet någon här inne var man köper en rund säng? Är de jättedyra? Samt- finns det utbud av lakan som passar? Någon här inne som har erfarenhet av att ha sovit i en rund säng? Ägt en rund säng?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har alltid varit min dröm med en rund säng sedan jag var liten (är 25 nu), nån gång i livet ska jag ha en rund säng!!!Vet någon här inne var man köper en rund säng? Är de jättedyra? Samt- finns det utbud av lakan som passar? Någon här inne som har erfarenhet av att ha sovit i en rund säng? Ägt en rund säng?
Svarar igen ang lakan, jag är ganska säker på att Ikea hade resårlakan när de sålde sängen men är osäker. Eftersom inte sängen finns kvar finns nog inte heller lakan kvar, men det borde man kunna sy själv om man köper ett dubbellakan och sen syr in resår. (så håller det sig på plats med)Det har alltid varit min dröm med en rund säng sedan jag var liten (är 25 nu), nån gång i livet ska jag ha en rund säng!!!
Men som de andra sagt, Ikea hade innan och ibland (sällan) dyker de upp på Blocket.