Ruff westernsadel

Bumble-Bee

Trådstartare
Hej! Jag är igång och letar sadel till min unghäst och har hittet en som ser väldigt fin ut, men jag känner inte alls igen märket. Ruff är märket, är det någon som har hört talas om deras sadlar? Någon som kan uttala sig om kvaliteten? :bow:

Sv: Ruff westernsadel

Googlade och hittade lite info. Då sadlarna säljs nya för 350-400 USD är de tyvärr nog inte mycket att hänga i julgranen. Är inget sadelmärke jag stött på här i Sverige, så jag kan ej uttala mig om mer än att priset skvallrar om vilken "klass" sadeln ligger i...

Är det i sverige du hittat den? Länk till annons?

Liknande trådar

Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Bubbles
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 197
Kultur Hej Jag letar efter en hästbok om en tjej som flyttar ut till en gård. Det handlar mycket om att hon rider ut i skogen och det är...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Islaend
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar