Lancet

Trådstartare
Jag vill nog betäcka mitt sto med Rubinrot när hon blir äldre och har avslutat sin tävlingskarriär, men jag har inte sätt många avkommer alls. någon som vet någon?

Ni som är lite kunniga på det här: Har en Tjusig dam med mycker schvung i sina gångarter har lätt för det mesta, och har en väldigt fin extriör, (ngt hög bak bara.) Det ända som jag funderar på är hennes humör som är rätt starkt. Och jag vill inte betävka med en hingst som har för starkt humör eller jättebra skritt därför tycker jag att Rubinrots siffror verkar lovande: 8-9-10. Desutom är han så himla utrycksfull i allt :love:

Är han ett bra förslag? hennes blod är: Magritte-Anart- Immer.

Sv: Rubinrot?

Jag har bara träffat en enda Rubinrot-avkomma enda gång, och det är Bellatrix (född förra året u Bella-Lill ue Anart uue Vleuten xx).
Så här såg hon ut då (nu vet jag inte):
1g-lBella-LillFl040618i.jpg

Sv: Rubinrot?

Jag var påväg att köpa en Rubinrot avkomma, för ca 2,5 år sedan nu. Han heter Rolex och hur han ser ut nu det vet jag inte. Men han hade redan ett fint steg som "bebbe", tittade på han när han var 3 månader gammal ca. Och så har jag sett andra annonser på den tiden av Rubinrot avkommor som var till salu, så några finns det ju alltid ;)

Liknande trådar

Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10