Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rubinrot 1033
Reg.nr: 04-97-3897
Född: 1997
Ras: Oldenburgare
Färg: Skimmel
Uppf: Wolfgang Schwanke, Tyskland
Äg: Jennie Johan och Jörgen Hemmingsen, Hisings Kärra, imp. 2001
Mkh: 168 cm
e. Rubinstein 410666986 u. Blau-Rot 330216093 e. Insider 330165687 u. Blinsane II 330214288 e. Castro 210050281 - Furioso II 330433665 - Magister - More Magic xx - Condor - Siegerfürst - Gratus - Siegesmund.
Exteriört utlåtande:
"Maskulin, långlinjerad hingst. Brett ansatt hals, djupa liggande bogar, kort manke, lång rygg, långt rakt kors. Nöjaktigt korrekt, runda hovar. Taktmässig, elastisk och rörlig skritt. Taktmässig trav med bra bakbensaktivitet, balans och elasticitet. Poäng: 88888=40"
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.