E
Esperanza_1980
Min lille älskling har blivit såååå förkyld Han är jättetät, snörvlar massor och hostar lite emellanåt. Har svårt att sova och jobbigt att äta. (Att alla vi andra i famliljen är dunderförkylda spelar inte så stor roll ) Nojig som jag är så är jag livrädd för att skrutten ska drabbats av RS Virus Ni som har erfarenhet kan väl förklara vilka symtom era barn hade och hur det gick för dem.
Konstigt vad man blir nojig med åldern. När mina andra två barn var spädisar och blev förkylda var jag minsann inte så orolig. Men dem hade jag även sovande på mage för att de gillade det bäst utan att jag var ett dugg orolig. Nu blev det till att införskaff andningslarm med en gång jag märkte att lilleman helst sover på mage.
Konstigt vad man blir nojig med åldern. När mina andra två barn var spädisar och blev förkylda var jag minsann inte så orolig. Men dem hade jag även sovande på mage för att de gillade det bäst utan att jag var ett dugg orolig. Nu blev det till att införskaff andningslarm med en gång jag märkte att lilleman helst sover på mage.