Royal Olymp

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mison41
  • Startdatum Startdatum
M

mison41

Har ett 1 års sto efter den tyska hingsten:) Royal Olymp. Skulle vara intressant att höra om andra avkommor efter honom, hur dom ser ut, hur stora de är, temperament etc....:)

Sv: Royal Olymp

Hej!
Jag har ett sto efter Royal Olymp. Hon är snart tre och är en fantastiskt trevlig individ! Hon är väldigt lätthanterlig även om hon har humör och är väldigt envis, men som alltid gäller det ju att vara liite envisare!:)
Hon är än så länge ca 1,67 i mankhöjd, fux med bläs och två vita ben!

Sv: Royal Olymp

Jag har också ett sto efter Royal Olymp ! En underbar häst som jag köpte som 6 mån i syfte att sälja vidare. Men jag föll för henne och hon kommer aldrig att säljas. Hon är tre år nu och 171 hög, svart med vita hår i pannan. Hon är ganska rejäl i modellen, men rör sig otroligt lätt och med härliga gångarter.

I temperamentet är hon nästan som en ko att hantera :p men pigg och framåt (ibland lite väl pigg) att rida.

Mitt mål är att hon ska bli en allroundhäst, mot hopp.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 083
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: adrikkens
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka